2012. febr. 2.

Lacika

A legújabb elégedett pácienseink. Köszönjük. Nagyon büszkék vagyunk rájuk - is.

Kedves Valéria!
Ígéretemhez híven küldöm visszajelzésünket az Önöknél töltött időszakról.
Elnézést kérek Önöktől, hogy távozásunkkor nem volt alkalmunk illően elbúcsúzni Önöktől, de a kisbabánk türelmetlensége és a mi aggódásunk miatt igyekeztünk mielőbb hazaérni. Mint ahogy szóban is említettem Önnek, az Önöknél eltöltött néhány nap felejthetetlen élmény volt számunkra. Ígéretem szerint igyekszem levél formájában is megköszönni azt a sok szépet és jót, amit Önök nyújtottak számunkra az ottlétünk során.

Ez a pozitív élménysorozat elkezdődött akkor, amikor legelső alkalommal, pár hónappal ezelőtt, megtekintettük az intézmény szülészeti és csecsemőosztályát. Bardóczy Zsolt doktor Úr javaslatára választottuk a Róbert Károly Magánklinikát.
Az élménysorozat folytatásaként előszeretettel emlékezünk a kiváló felkészítő tanfolyamokra, zárójelben említem meg, annyira tetszett, ha rajtam függne és lehetőségem lenne, kötelezővé tenném a kisbabát várók számára. A felkészítő tanfolyamokon már érezhető volt, de a szülés során be is bizonyosodott, hogy testileg és lélekben is fel kell készülni erre az eseményre. Ehhez óhatatlanul szükséges egy ilyen kiváló szakmai tudással és hatalmas empátiakészséggel rendelkező orvos, mint amilyenre mi találtunk Bardóczy doktor Úr személyében.
Külön köszönet Gál Éva főorvos asszonynak, hogy a legkisebb kétség felmerülésekor is a biztonságra törekedve meghosszabbította a megfigyelést, hogy nyugodt szívvel jöhessünk haza. Köszönetünket fejezzük ki az intézmény minden dolgozója számára, akik ottlétünk alatt minden kérésünket teljesítették és kérdéseinkre választ adtak, szívvel lélekkel voltak velünk, ezt máshol ilyen mértékben nem éreztük.
Temérdek munkája mellett még egy olyan lelkünk mélyéig hatoló levéllel is megörvendeztetett Ágnes asszony, amit megőrzünk kisfiunk számára lelki „útravalóként”.
Dicséret az intézmény vezetőinek is, hiszen ilyen csapatot építeni, megtartani és ilyen szintre fejleszteni nagyon nagy odafigyelésre vall. Ha egy nagyon apró dolgot javasolhatok – bár nem lényegbevágó - a wifi-s internet, gondolva azokra, akiknek szeretteik távol élnek, más országban, vagy kontinensen és nincs rá lehetőségük, hogy egy ilyen eseménynél a közelben legyenek, Nekik bizonyára nagyon nagy dolog egy fénykép eljuttatása.

Munkám során magam is ismerkedtem minőségbiztosítási és vállalatirányítási rendszerekkel, ismerem a leírt vélemények súlyát. Az emberek a mai világban sajnos legtöbbször a negatív visszajelzés megírásáért ragadnak tollat. Ezért éreztem erkölcsi kötelességemnek, hogy ezt a köszönő levelet mielőbb eljuttassam Önöknek. Miután magam is vallom a megelégedettség fontosságát és mottómnak tekintem Crossby hitvallását, mely szerint a minőség a „megrendelő igényeinek való megfelelés”. E szemlélet mentén az Önök teljesítményét és ezáltal a minőséget, ha egy 100 pontos skálán értékelhetném, úgy 120 pontot kellene adnom, a plusz 20 pont a kedvességé, alázaté és méltóságé, amiben a szülésünk során és az azt követő néhány napon Önök részesítettek bennünket.
Hálás szívvel köszönjük.
Csiki Katalin, Ifj. Regőczi László és Regőczi László
2012. január 25.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése